Pokud nejste s obdrženým výrobkem spokojeni, můžete jej vyměnit – je možná výměna za jinou velikost a dokonce i za jiný model, jakýkoliv si vyberete z našich stránek.
Postup naleznete zde:
- Zkontrolujte na webových stránkách, zda zboží, které si přejete vyměnit je dostupné.
- Kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@zapatos.cz / Facebook (https://www.facebook.com/zapatos.cz) nebo na telefonním +420234261708 čísle a sdělte nám, který výrobek chcete vrátit a který si přejete abychom Vám nově zaslali. Pro rychlejší vyřešení výměny prosím přiložte také fotografii výrobku, který chcete vrátit/vyměnit, abychom mohli potvrdit, že výrobek nebyl použit (zašlete prosím fotografii podrážky). Předejdeme tak dalším případným neshodám.
- Jakmile Vaši žádost o výměnu zpracujeme, bude Vám potvrzena na email a poté vám zašleme novou objednávku.
- Zboží, které budete vracet, prosím zabalte do ochranného sáčku, aby nedošlo k poškození obalu výrobku. Na balíček nemusíte vyplňovat žádnou adresu. Společnost GLS vám dodá předtištěný štítek se všemi údaji potřebnými k vrácení balíčku.
- Ujistěte se, že výrobek není opotřebovaný a bude vrácen ve stejném stavu, v jakém byl přijat, se vším příslušenstvím.
- Společnost GLS doručí novou objednávku v průběhu 2/3 pracovních dní a zároveň převezme zboží, které si přejete vrátit.
- Pokud se hodnota zboží na výměnu neliší, činí náklady na výměnu pouze 99 Kč .